5 ianuarie 2009

2009

    Salut! Ar cam trebui sa imi cer scuze ca nu am mai scris articole pe bloguletzul meu. Dat fiindca au fost Sarbatorile si Revelionul, nu cred ca navigai tu prea mult pe net ca sa simti lipsa articolelor scrise de mine. 

 Ce sa zic...2009, an nou, sanatate! si toate cele: stii si tu mai bine, ca doar ai primit o gramada de semese`uri si mass`uri si email`uri cu urari de bine si nu numai. Asa ca nu mai insist.

 Toata lumea bag sama ca are tot felul de asteptari de la noul an. Eii uite ca eu nu am. In afara de sanatate, nu imi doresc nimic. Restul, toate, vin de la sine. Prin munca, bineinteles. 

 La facultate imi doresc cat mai putine restante-spre deloc. Dar numarul restantelor tot de mine depinde, in functie de cat de mult si bine o sa invat. Degeaba ma rog eu la "Doamne-Doamne" sa nu am, si nu invat nimic. Tot o sa pic. Asaa.. am zis si de scoala.

 La capitolul distractii, tinand cont ca ANUL(365 zile si 6 ore) este format doar din vacante, mini-vacante si weekenduri, ramane destul de putin timp de alocat muncii si invatatului; sunt convins ca voi avea parte de o gramada de chestii "cul","marfa" sau "benga".

 La capitolul bani, nu depinde de mine. Depinde de criza, de inflatie, de majorarea accizelor, de fluctuarea pretului barilului de petrol. Aaaa da, si de parintii mei :D.

 In dragoste, nu iti zic. Private section, mate! 

 Ce mizerii mai zic aia prin horoscoape? sanatate, bani, dragoste...na ca mai era ceva si am lapsus. Poate revin cu un edit, daca nu raman iar fara calculator. 

 Inca o data, ma inclin.

p.s. - se pare ca atat Cioara, cat si Lady Sultry, se lasa asteptati pe bloguletz. Eu astept.

Niciun comentariu: