13 ianuarie 2009

Where the hell is Matt?

 Asa se numeste site-ul de pe care am preluat urmatorul filmulet, la indicatia unui fost coleg. 

 Filmuletul este absolut genial. Lasand la o parte ca ai parte de peisaje superbe, mai ai ocazia de a invata geografie. Cat despre melodia de pe fundal...nu am cuvinte. Dar te las sa il vezi, si apoi sa iti dai cu parerea. Da-i play! 


Where the Hell is Matt? (2008) from Matthew Harding on Vimeo.

 Una din reactii:

BoundyG: emotionant ...dar morala ?
BoundyG: nu am prins`o
BoundyG: de fapt am o idee
BoundyG: despre ce ar fi
tzotzo: ia sa aud
tzotzo: intai zi-mi-o
tzotzo: si dupaia iti mai dau un site, care e in legatura cu ala
BoundyG: indiferent de tara , rasa , cultura , religie si alte considerente de diferentialitate ... oricine poate dansa si se poate distra
BoundyG: si zambi macar o clipa.

 Mai multe detalii despre acest Matt, aici.

 Iar eu te-as ruga, daca tot ai citit asta, sa imi lasi si mie, sub forma de comentariu, impresia pe care ti-a lasat-o vizionarea acestui filmulet. 

Editare ulterioara : Melodia se numeste Garry Schyman - Praan. Datorita lui IAC, o poti lua si de pe net.De aici.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Magnific...

Anonim spunea...

filmuletzu` lasa impresia de prevenire a rasismului si a diskriminarii...pare reusit..:)

Anonim spunea...

foarte reusit ...cum ziceai si tu absolut genial:)...;)

Anonim spunea...

ca sa ma exprim ca tzaranu "sa-mi bag pwla... mi-a pica mwia!!!" vreau si eu!!!!!!!!!!!!!!! tipu e genial...

Anonim spunea...

.. prima impresie este de caterinca mai pe la mijlocul filmuletului incepi sa constientizezi defapt ideea .. parca iti dau lacrimile ...nushtiu daca de frumusetea peisajelor sau de oftica , in idea ca o sa mori si nu o sa poti sa vezi toate locurile alea . .. melodia este potrivita. ... am inteles ca dansul simbolizaza fericirea dar puteau sa mai lucreze putin la el.... te pupa IOIO

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Un singur reprosh pentru domnul Matt... na venit sa ne bage si noua dansul la Constanta sau macar la Bucureshti

Anonim spunea...

Superb.Cum se numeste melodia?:)

Tzotzo spunea...

Gary Schyman - Praan. Dar chestia e ca nu o gasesc pe nicaieri...