5 ianuarie 2009

Mizeria din fotbalul romanesc

     Ma trezesc foarte devreme de dimineata, beau ceai rece, deschid tembelizoru, ma uit la tom si jerry pe cartoon network (wow), fumez o tigara, deschid laptopul "ei", scriu un articol pe blog, apoi ma mai uit la un episod de tom si jerry (de data asta pe iutub). Incep sa citesc presa. Gesepe, jurnalulpunctro, gandulpunctinfo, etc. Iar pe gesepe, stupoare. Ia na` aicea : Gazeta Sporturilor vă prezintă, în premieră, sumele şi tranzacţiile reale în cele 12 transferuri instrumentate de DNA. Opt conducători şi impresari din fotbal au fost trimişi în Justiţie.

 Are cineva impresia ca se vor lua masuri, astfel incat specimene precum fratii Becali, Borcea, Copos, Padureanu, Meme Stoica, Netoiu si altii sa fie privati de libertate? Daca da, atunci este foarte trist. Am uneori momente cand imi este rusine de echipa mea de suflet. Asta este unul dintre ele. O doleanta as avea si eu: macar pe unu din ei sa il lege. De un tap ispasitor este nevoie, ca apoi restul se vor da la fund. Dar sunt sanse "-1%" sa se intample ce imi doresc.

 Nu ai impresia ca stirile sportive s-au transformat in confesiunile si comentariile "asa zisilor grei ai fotbalului romanesc"? Aceleasi fetze zi de zi, seara de seara, noapte de noapte, etern comentatori, mereu declaratori, intotdeauna au ceva de spus, cand de fapt nu spun nimic. Sincer, sunt satul de fotbalul romanesc. Cu exceptia catorva straluciri ale Clujului din toamna asta, este cam 0 (zero). Imi pare rau sa spun asta, dar asa este.

 Daca te intereseaza, iata o mostra de mizerie din fotbalul romanesc. 

Niciun comentariu: